دقایق ابتداییِ روزِ کاری در یکروز وری شما در طول روز نقشی حیاتی دارند. گاه با تأخیر بوسیله محل حکم می رسید یا داخل متراکم ایمیل های دریافتی غرق می شوید. به همین راحتی از فضای کارگر دور می شوید و حفظ کردن تمرکز در ادامۀ روز برایتان م دشوار می شود. با بخشی رسیدگی به ۱۲ تلهٔ متداول داخل آغاز روز مفید رسیدیم: تله هایی که می توانند در ۱۰ دقیقهٔ ابتداییِ روز کاری، شما را بوسیله دام بیندازند! با قرائت کردن این مقاله یاد می گیرید چگونه در این دام ها گرفتار نشوید و خود را برای توفیق آماده کنید.

حتما بخوانید:خانم ها بخوانند: افزایش نصیب وری کار کننده به کمک حرکت دورانی قاعدگی ۸ کاری که افراد قاهر قبل از ۸ بامداد انجام می دهند۶ عادت صبحگاهی که یکروز وری شما را تو طول روز افزایش می دهد ۱. با تأخیر سر کار مجهز می شوید

شما می توانید روز موثر خود را تا اینکه پیش از آغاز شدنش نابود کنید! پژوهشی که درون نشریۀ Huffington Post» منتشر شده است علامت می دهد: رؤسا تصور می کنند کارمندانی که با تأخیر طریق کار فراهم می شوند، وجدان موثر کمتری دارند.



این کارمندان حتی اگر دیر نم از محل کار بیرون شوند، داخل رده بندیِ روزی وریِ پایین تری قرار می گیرند. این رویکرد عادلانه ای تراشیدن اما واقعیت دارد. بنابراین سعی کنید هرچه زود برنده به نگرش کار برسید. ۲. فراموش می کنید بوسیله همکاران تان سلام کنید

شما می توانید با چند دقیقه احوالپرسی با همکاران ، فضای بانشاطی برای خویشتن و اطرافیان تان فراهم کنید. لین تیلور متخصص فضا امر و نویسندهٔ کتاب حاکم ستمگرِ شرکت را فرمانبردار کنید: چگونه رفتار خردسال گانۀ مهتر را مدیریت کنیم و در شغل خویشتن موفق باشیم» است. بوسیله عقیدهٔ او، اگر شما راهنما یک دسته باشید و بوسیله اعضای آن گروه سلام نکنید، احاطه مدنی ضعیف تان، لیاقت فنی شما را تباه خواهد کرد.

حتی اگر مدیر حزن نباشید، این مهارت های اجتماعی اهمیت دارند. اگر در ابتدای روز با سکوت، پشت میز خود بخزید، نزدیک شدن به شما برای همکاران تان رقیق خواهد بود. ۳. بامداد خیلی زود چای می نوشید

فداکار از انسان بامداد ها به محض بیدار شدن چای می نوشند. تا اینکه اگر این امر را نمی کنید، احتمالا بوسیله محض رسیدن به محل کار، برای خودتان چای می ریزید. پژوهش ها حاکی از آن است که بهترین زمانه برای نوشیدن چای، ۱۰ بامداد است، در مدت رسوخ هورمون استرس (کورتیزول) معمولا دوروبر ۸ تا ۹ صبح به بلندی می رسد. این هورمون انرژی بدن را تنظیم می کند. چنانچه درون این ساعات چای بنوشید، بدن تان کورتیزول کمتری رسوخ می کند و به کافئین وابسته می شود.

سطح هورمون کورتیزول (هورمون استرس) پس ازآن از ۹:۳۰ صبح رو به افول می رود و انرژی شما کاهش می یابد. بنابراین بخاطر افزایش انرژی، مقدور است واقعا به نوشیدن چای و تقویت کافئین داخل بدن حاجت داشته باشید. ۴. روزتان را با جواب دادن بوسیله تک تک ایمیل ها شروع می کنید

وقتی پشت میز می نشینید، وسوسه می شوید در باتلاق پیام های دریافتی تو طول شب شیرجه بزنید. میشائیل کر، سخنران تجارت بین المللی و نویسندۀ کتاب نمی توانید قطعی باشید! افزودن کردن شوخ طبعی به کار» است. به عقیدهٔ او، ۱۰ دقیقهٔ نخستین روز را باید برای وارسی و رجحان بندی سریع ایمیل ها صرف کردن کرد. به این ترتیب، می توانید اول بوسیله ایمیل های ضروری بپردازید و بخاطر پاسخ اعطا کردن به بقیهٔ پیام ها پروگرام ریزی کنید.

میشائیل لال می گوید: چک کردن ایمیل ها ممکن است در راستای ایفا وظایف تان باشد، اما خطر اینجاست که شما اولویت حکم ها را درنظر نمی گیرید. داخل حقیقت، به سایرین رخصت می دهید آنها پروگرام طرز کار تان را انتظام کنند.» ۵. ابتدا به میسر ترین کار ها می پردازید

پژوهش ها نشان می دهد انرژی و قدرت ارادهٔ شما با عبور زمان تو روز تفریق می رود. به همین دلیل، بسیار ضروری است که کار های بنیانی را هرچه زننده تر انجام دهید. برخی، بنابر نقل قول مشهوری از مارک تواین، این راهبرد را وزغ ات را قورت بده» نامیده اند. به گفتۀ او: ابتدا صبح یک قورباغهٔ زنده قورت بده. محال است درون ادامهٔ روز اتفاق بد تری پیش بیاید. – مارک تواین وجه اشتراک مجله گذاری درون Facebook ابونمان گذاری در Twitter ۶. فراموش می کنید پیش از اول کار، برنامهٔ کاریِ خود را تخمین بزنید

به عقیدۀ لین تیلور، پیش از مطلع تمرکز به خشکی امدن کار، باید بدانید چگونه نصیب خواهید داشت؛ این یعنی رجحان های روز و فعالیت های کلیدی را یادداشت و تقویم کار کننده خود را مرور کنید.

شما باید رویداد های برنامه ریزی شدهٔ خویشتن را بررسی کنید و بخاطر هرگونه تماس تلفنی یا نشست ای آماده باشید. داخل جاهل این صورت، وقتی ۱۰ دقیقه پیش از شروع جلسه ای آن را بوسیله شما یادآوری می کنند، غافل گیر خواهید شد؛ درست وقتی که در حال نگاشتن طرح یک پروژه هستید! ۷. چندین حکم را هم زمان ادا می دهید

بامداد ها کارمایه بالایی دارید؛ آن حیثیت که دریافتن می کنید یک میلیون فرمان متنوع را غصه زمان می توانید انجام دهید! باوجود این، تحقیقات مدال می دهد عمل تیمار زمانِ چند کار، به عملکرد شما درون ایفا کارهای عمده تر صدمه می زند. بهتر است در یک زمان، روی یک امر تمرکز کنید.

اگر روز کاریِ خویشتن را با غلت زدن داخل انبوه کار ها شروع کنید، درون ادامهٔ روز از انجام حکم ها عقب می افتید. به جای این کار، در ۱۰ دقیقهٔ ابتدای روز فقط بر یک امر متمرکز شوید تا فضای مساعدی بخاطر ادامۀ روز مهیا کنید. حتما بخوانید: چطور کارهای متداخل و همزمان مان را مدیریت کنیم؟ ۸. با افکار منفی دست وپنجه کند می کنید

شاید غصه سفرِ سمجی تو دست خط رفتن به محل کار عصبی تان کرده باشد؛ شاید بی قراری شبِ قبل با یکی از دوستان خود دعوا کرده باشید. نباید اذن دهید این اتفاقات در عمل وظایف روزانه تان خللی ابداع نرم. در این وضعیت، پیشنهاد لین تیلور این است که افکار تان را تقسیم بندی کنید. داخل آغاز روز، افکار منفی را درون صندوق ای مجزا قرار دهید. هر زمان لازم شد می توانید این افکار را از جعبه درآورید. ۹. جلسات مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را صبح زود برگزار می کنید

جلسات صبح می تواند اقتدار ذهنیِ شما را هدر دهد. لارا وندرکام، نویسندهٔ کتاب موفق ترین افراد قبل از صبحانه چکار می کنند»، توصیهٔ خوبی دارد. او می گوید: صبح زود را باید به کار هایی ویژه دهید که به توجه و تمرکز قابل توجهی نیاز دارند مانند نگاشتن».

اگر مُجازید که دربارۀ زمان برگزاری جلسات با رؤسا و همکاران نظر دهید، حتما زمان های کمینه انرژی وجود داشتن متشابه بعدازظهر را پیشنهاد دهید؛ جز اینکه محضر در جلسه به انرژیِ انتزاعی بسیاری نیاز داشته باشد. ۱۰. بخاطر فرمان هایی که می خواهید ارتکاب دهید، پروگرام های اهتزاز پروازانه دارید

شاید اندیشه کنید شروع کار با اهداف بزرگ به شما جهت می دهد. باوجود این، یافته های علمی مدال می دهد شما با این نگاه احتمالا فقره ها را بوسیله تعویق خواهید انداخت. به عقیدۀ سحر یوسف، ورید شناسِ شناختی، ریشهٔ به تعویق انداختن کار ها بیم است. هنگامی که با کار جلال رو به رو می شوید، می ترسید و به اقتدار خود بخاطر انجام آن شک می کنید.

بخاطر اینکه کار های امروز را به فردا موکول نکنید، هر حکم را بوسیله اجزای کوچک تری تقسیم کنید. قدیم بر موثر تمرکز کنید که می توانید درون بازهٔ زمانیِ تعیین شده انجامش دهید. ۱۱. زمانی را برای مدیتیشن درنظر نمی گیرید



مارک مک لاگلین، جراح مغزواعصاب، در نشریۀ Business Insider» می نویسد: مدیتیشن نیکوترین سیاق جلوگیری از فرسودگی شغلی، افزایش سلامت روان، افزایش خلاقیت و بهبود رویا است.» به همین دلیل، او مدیتیشن های آگاهانه را تو برنامهٔ کاریِ صبح خویشتن قرار داده است. مک لاگلین معتقد است اشاره موفقیتش همین است.

پیشنهاد او این است که درون آغاز روز حداقل ۱۰ دقیقه مدیتیشن کنید؛ خواهید دید چقدر کیفیت زندگی شما بهتر می شود. ۱۲. پرتو کافی قبض نمی کنید

پژوهشی که نشریهٔ Clinical Sleep Medicine» در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد، مدال می دهد: آفتاب قبض در آغاز روز کارگر می تواند مصونیت و حال و هوای کارمندان را بهبود دهد. قرار گرفتن داخل معرض نور ملایمِ طبیعی و مصنوعی در صبح، افسردگی، آشفتگی و اختلالات خواب را بهبود می دهد.

با بر زدن پرده ها تو صبح می توانید در کل روز سرحال بمانید. اگر میزتان نزدیک پنجره نیست، لامپ ضدافسردگی» تهیه کنید. تو دنباله بخوانید: ۱۸ سرگرمی جذاب که بهره وری را بلندی می برند

مقالات صوتی مجموعه صوتی رازهای موفقیت موفقیت چیزی سوا پاسداری یک سری اصول و محک مداوم آنها حلق

مشاهده علیه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها